Oferujemy również usługi w zakresie napraw uszkodzonych kadłubów, skrzyń korbowych silników oraz korpusów żeliwnych maszyn i urządzeń metodą Metalock.
W swojej ponad 27-letniej działalności wykonaliśmy ponad 140 napraw i regeneracji różnych bloków, skrzyń i korpusów. Były to w większości podzespoły silników spalinowych z lokomotyw taboru szynowego PKP, jak i również przewoź silników prywatnych. Zdecydowana ich część była po poważnych awariach silników (urwany tłok, pęknięty korbowód, itp.). Następstwem awarii były uszkodzenia płaszczy wodnych w bloku (wybite otwory), zniszczone osadzenia tulei cylindrowych, pęknięte bądź wybite jarzma łożysk głównych, pęknięte płyty podgłowicowe, a w szczególności przejścia wodne oraz inne uszkodzenia. Po wykonaniu przez nas regeneracji, kadłuby odzyskują swoją pierwotną konstrukcję. Pomimo postępu metod regeneracji nie wszystkie uszkodzone podzespoły nadają się do naprawy. W związku z tym, jesteśmy w stanie dokonać każdorazowej wstępnej weryfikacji w miejscu gdzie znajduje się uszkodzony kadłub silnika bądź korpus urządzenia.
Możemy pochwalić się:
Posiadamy świadectwo uznanego przez PKP CARGO S.A. wykonawcy usługi – naprawa skrzyń korbowych silników spalinowych i korpusów turbosprężarek.